kitsune-sama

Alla inlägg den 20 april 2015

Av Wewe & Isse - 20 april 2015 14:45

Konnichiwa~ Vid 15 idag så ska jag kolla in lägenheten och jag hoppas att den är fin. Den är lite mer än dubbelt så stor som rummet jag har nu på elevhemmet, och det är för samma pris. Sjukt dyrt här på elevhemmet, och inte ens ett eget kök. I lägenheten så har jag iaf en kokvrå.

 

Men iaf, nu så hade jag tänkt presentera mig själv i spelet Star Stable Online:

 

 

Namn: Emilia Nightbridge

Bor: Just nu på Steves gård

Level: 17

Klubb: Comet Hearts, men den är inte aktiv

Antal hästar: 11

Starthäst: Airwhisper - Jorvikiskt varmblod

Favoritställe: Hollow Woods & Jorvik Citys galleria

Favoritgren: Hoppning

 

Hästar jag har i stallet:

 

 

Hästar som har semester på den tropiska hästön:

      

 

     

Min häst Airwhisper ♥

 

Vill ni veta mer om Emilia så är det bara att kommentera eller fråga! ^^

 

Nu ska jag dra och kolla på lägenheten, chiao~

 


 

 

Presentation


Hej! Vi är två tjejer på 17 och 14 år som älskar anime, manga och spel~
Här skriver vi lite om vardagen och saker som vi är intresserade av.
Isse skriver i orange, Wewe skriver i lila.

Välkommen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

K-On Ritsu Tainaka

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards